جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : سیمین

کافی شاپ یخی دبی

اولین کافی شاپ در دبی که از یخ ساخته شده این کافی شاپ است که دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است. طراحی این کافی شاپ به این صورت است که میز و صندلی های آنجا از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته شده است. مسافران تور دبی قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این کافی شاپ می توانند بهترین لحظه ها رو سپری کنند.

 

پارک آبی وادی وحشت در دبی

 

یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا پارک وادی وحشت دبی است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا دبی قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی دردبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت دبی بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها با غذاهای متفاوتی و فروشگاه های بزرگی دایر است که مسافران تور دبی می توانید برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

آب نمای برج خلیفه در دبی 

 

یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای دیدار از آب نما در این محل توریست هایی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و مسافران تور دبی را به خود جذب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان منسابی برای گردشگران تور دبی می باشد.

 

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: